Expositie 9 t/m 24 maart

Het thema van de (Verkoop) expositie is Glas: Verstild Water

Een expositie met het werk van kunstenaars en enkele objecten uit musea en particuliere verzamelingen. Een deel van de tentoongestelde werken zal te koop zijn. Dit is duidelijk aangegeven bij de werken. Koop kan ter plaatse geregeld worden, wend u tot een van de aanwezige medewerkers.

De volgende kunstenaars zullen hun prachtige en bijzondere werk tentoonstellen:
Anne Büscher, Simsa Cho, Paul Funcken, Susan Hammond, Willem Heesen, Tomas Hillebrand, Arrie Huijgen, Anne Notebaert, Bibi Smit, Richard Price en Ben Vollenberg
Ook zal Annemiek Punt als hommage aan Margriet en Henk Pleiter werk laten zien. Zij waren de oprichters van Stichting Glaskunst en zijn afgelopen jaar overleden.

De VVMG (Vereniging van Vrienden van Modern Glas) zal ook aanwezig zijn en een aantal ledenobjecten passend bij het thema Glas: Verstild Water presenteren.
Tevens zijn een aantal studenten van de Rietveld academie, glass department, uit Amsterdam uitgenodigd hun werk te tonen. Werk wat de opdracht heeft meegekregen aansluiting te maken met het bovengenoemde thema en plaats.

De glasexpositie vindt plaats van 9 tot en met 24 maart 2024 ( dinsdag t/m zondag 11.00 t/m 17.00 uur). Met twee extra avondopenstellingen donderdag 21 en vrijdag 22 maart van 18.00 t/m 21.00 uur.

Tevens is er in de weekenden van 15 t.m. 17 en 22 t.m. 24 maart een kleine extra beurs van kunstenaars leden van de VVMG.

Wij hopen u tijdens de expositie  te ontmoeten.