Het bestuur is zeer tevreden over de expositie Glas natuurlijk…..En meer, een dialoog in mixed media. Het is weer gelukt om samen met de deelnemende kunstenaars iets moois neer te zetten. Zowel de kunstenaars als de bezoekers waren enthousiast en veel mensen beschreven de expositie als toegankelijk en afwisselend.

De muzikale omlijsting werd gewaardeerd, de workshop onder leiding van Marjan van Schaik riep enthousiasme op bij de leerlingen van RSG Epe en ook mooie resultaten, de demonstratie van Rroaring Glass  bleek een succesvolle actie, mede door de presentatie van JanHein van Stiphout, die deze installatie heeft ontworpen.

Naast de algehele waardering voor de tentoonstelling hadden alle bezoekers grote waardering voor de aanwezige reuze-caleidoscopen, ontworpen door Monique Verbruggen. Vanwege het zelf mogen draaien aan de wielen om zo de caleidoscoop in werking te zetten liet vrijwel iedereen zich hierdoor activeren. Enkele bezoekers hadden zelfs moeite met loslaten, zowel in letterlijke als in figuurlijke zin.

De mensen die niet in de gelegenheid waren om naar Kasteel Cannenburch te komen hebben zeker iets gemist. Volgend jaar is de herkansing en bent u van harte welkom.

Hiernaast kunt u de video van onze expositie Glas Natuurlijk.....En meer, Een dialoog in mixed media bekijken.

Bedankt voor uw belangstelling en graag tot volgend jaar.

Bestuur Stichting Glaskunst.